Wybierz samochód

Rajdowy Hiszpan na CPA w teście

Seat Leon 2.0 TFSI Cupra R

Najwyższy silnik Leona nosi nazwę Seat Cupra R. Słowo „Cupra” oznacza tyle co Puchar Sportu. Przy standardowej mocy 265 KM czterocylindrowego silnika z turbosprężarką, idealnie nadaje się do programowania. Podwozie robi solidne wrażenie i hamulce też są w sam raz. Jeśli hiszpański temperament spotyka się z niemiecką inżynierią, Cupra będzie nie do zatrzymania. Specyficzne dla silnika oprogramowanie CPA PowerBox zapewnia piorunujący wzrost mocy do 65 KM i 87 NM. Nawet w niższych zakresach prędkości Cupra R nie ma siesty. Chip tuning działa natychmiast po instalacji, więc fiesta zaczyna się już w momencie przyspieszania. Najsilniejszy byk w stajni Seata pędzi precyzyjnie, z naciskiem w zakrętach. Po testach na hamowni również jesteśmy zadowoleni z wyniku.

wykres osiągnieć Seat Leon (II Typ 1P) 2.0 TFSI Cupra R
21.02.2019

Seat : Dalsze badania

20.03.2019
  • Seat Leon (III Typ 5F) 2.0 TSI Cupra 280

CPA PowerBox budzi niewyobrażalne rezerwy w TSI Seat Leon Cupra 2.0. Możliwe do osiągnięcia jest do 351 KM, co odpowiada dodatkowej mocy do 71 KM i momentowi obrotowemu 88 NM. Jesteśmy podekscytowani.

22.03.2014
  • Seat Leon (III Typ 5F) 1.4 TSI

Seat Leon 3 - mały, lekki i bardzo szybki z CPA Chip tuning

20.02.2021
  • Seat Leon (IV Typ KL) 1.4 e-Hybrid

Długoterminowe testy i testy hamowni dla Seat Leon (IV Typ KL) 1.4 e-Hybrid w celu dostosowania chip tuningu przy wydajności CPA. Spora dodatkowa moc 40 KM i 70 Nm robi wrażenie.

Nasze testy samochodowe

(6) Rabat dotyczy wszystkich produktów oferowanych na naszej stronie z wyjątkiem PowerBox Pro i PedalBox. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania zamierzonego limitu produktów.

Używamy plików cookies (ciasteczka), aby zapewnić możliwie najlepsze doświadczenie z naszą strona online. Jeśli kontynuujesz przeglądanie strony, zgadzasz się na korzystanie z plików cookies.