Chiptuning Volvo XC90 II - 13 lat po premierze pierwszej generacji (2002 rok) wprowadzono drugą. W ten sposób Volvo wprowadza nowy kierunek projektowania grupy. Wymiary zmieniły się o dumne 15 cm, SUV urósł na długość. XC90 jest dostępny wyłącznie jako 4-cylindrowy, nieco delikatny jak na segment, w którym można znaleźć V6 i V8. Jeśli komuś brakuje przyspieszenia przy tym dużym silniku, rozwiązaniem jest CPA z chip tuningiem Volvo XC90 II. Nawet napędy hybrydowe typu plug-in mogą uzyskać moc dzięki chip tuningowi Volvo XC90 II.
Oznaczenie samochodu | Pojemność | KM | kW | Nm | Nr silnika |
---|---|---|---|---|---|
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 120 KM | 88 kW | 340 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 190 KM | 140 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 150 KM | 110 kW | 370 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1995 ccm | 241 KM | 177 kW | 500 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 150 KM | 110 kW | 370 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 EcoBlue | 1997 ccm | 190 KM | 140 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 209 KM | 154 kW | 450 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 179 KM | 132 kW | 400 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 150 KM | 110 kW | 350 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 TDCI | 1997 ccm | 120 KM | 88 kW | 310 Nm |
Oznaczenie samochodu | Pojemność | KM | kW | Nm | Nr silnika |
---|---|---|---|---|---|
Ford S-Max II 1.5 Ecoboost | 1499 ccm | 160 KM | 118 kW | 240 Nm | |
Ford S-Max II 1.5 Ecoboost | 1499 ccm | 165 KM | 121 kW | 242 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 Duratec | 2488 ccm | 150 KM | 110 kW | 200 Nm | |
Ford S-Max II 2.0 Ecoboost | 1999 ccm | 241 KM | 177 kW | 345 Nm |
Zamów na Twój samochód. Zazwyczaj otrzymasz odpowiedź w tym samym dniu!